Начало
Актуално
  • Новини
  • Обяви
  • Конкурси
  • Заповеди на Кмета
  • Преброяване 2021 г.
История
Община
Общински съвет
  • Председател на общински съвет
  • Общински съветници
  • Постоянни комисии
  • Заседания
  • Решения
  • Обявления за отменени и оспорени решения
  • Проекти на Наредби. Правилници. Стратегии.
  • Наредби
  • Правилници
  • Стратегии
  • Програми
  • Регистър на декларациите по ЗПУКИ
  • Декларации и регистър на декларациите по ЗПКОНПИ
  • Общински план за развитие на община Маджарово 2014-2020
Консултиране и координация на политики
Администрация
  • Кмет
  • Секретар
  • Структура
  • Регистър на декларациите по ЗПУКИ
  • Декларации и регистър на декларациите по ЗПКОНПИ
  • Устройствен правилник
  • Политика за защита на личните данни
Административни услуги
  • Административни услуги
  • Такси за административни услуги
  • Правила за достъп до обществена информация
  • Харта на клиента
  • Вътрешни правила за организация на административното обслужване
  • Годишен доклад в изпълнение на чл.24, ал.8 от Наредбата за административното обслужване
Програми и проекти
Предстоящи търгове и конкурси
Бюджет и финанси
Образование и култура
Здравеопазване. Социални дейности и услуги
Достъп до информация. Регистри
Туризъм
Галерия
  • МАДЖАРОВО
  • ЦЕНТЪР ЗА СОЦИАЛНИ УСЛУГИ
  • Ден на тракийската памет '2010
  • Ден на тракийската памет '2009
Справочник
  • Транспорт
Полезни връзки
Профил на купувача
Контакти



 
ТАКСИ ЗА АДМИНИСТРАТИВНИ УСЛУГИ
 
Такса за ползване на пазари, тържища, панаири, тротоари, площади, улични платна, панаири и терени с друго предназначение
1.
За организиране на пазари
· за гр.Маджарово – на кв.м. на ден 0.72 лв. с ДДС
· останали населени места – на кв.м. на ден 0.60 лв. с ДДС
2.
За организиране на панаири
· на кв.м. на ден – 2.40 лв. с ДДС и такса за ел.енергия
3.
За търговска дейност
· до 10 кв.м. – по 1.20 лв. с ДДС на кв.м. за месец
· над 10 кв.м. – 1,80 лв. с ДДС на кв.м. за месец
Такси за детски градини
За ползване на детски градини родителите или настойниците дължат месечна такса в размер на 40.00 лв. , в това число 30.00 лв. такса за храна.
За деца, подлежащи на задължителна предучилищна подготовка – 5 и 6 годишни деца за периода от 15 септември до 31 май таксата е в размер на 60% от таксата за храна.
Таксата се заплаща в зависимост от присъствените дни на детето в детска градина, при условие, че родителите предварително са уведомили директора на детското заведение.
Такси за административни услуги
1.
За издаване на удостоверение за наследници – 5,00 лв.
2.
За издаване на удостоверение,че не е съставен акт за раждане или акт за смърт – 5,00лв.
3.
За издаване на дубликати на удостоверение за раждане или граждански брак, както и повторно издаване на препис-извлечение от акта за смърт –5,00 лв.
4.
За издаване на удостоверение за семейно положение – 5,00 лв.
5.
За издаване на удостоверение за съпруг/а и родствени връзки –5,00 лв.
6.
За адресна регистрация и/или издаване на удостоверения за постоянен или настоящ адрес -   5,00 лв.
7.
За легализация на документи по гражданско състояние за чужбина - 20,00 лв.
8.
За издаване на удостоверение за идентичност на имена – 5.00 лв.
9.
За всички видове удостоверения по искане на граждани-10,00 лв.
10.
За издаване на свидетелство за собственост при продажба на едър добитък се заплаща такса в размер на 20,00 лв.
 Срокът за извършване на административна услуга - 5 дни
За бърза поръчка до 3 дни таксата се удвоява.
Такси за технически услуги и административни услуги в област строителство
1.
1.1 За издаване на скица за един поземлен имот/урегулиран или неурегулиран: 15 лв.
Срок : 14 дни
Бърза услуга – 30 лв.,    Срок: 7 работни дни
1.2 За издаване на скица за повече от един поземлен имот /в границите на един квартал/:
За града и селата – 25 лв.
Срок: 14 дни
Бърза услуга – 50 лв.,     Срок: 7 работни дни
1.3. За издаване на скица в обхват по-голям от един квартал: 5 лв. на квадратен дециметър, но не повече от 100 лв. за един лист с максимален формат АО+ (размери 90х150см)
Срок: 20 дни
Бърза услуга – 150 лв.,    Срок: 7 работни дни
2.
2. За нанасяне на непълноти или грешки в одобрен кадастрален план:
А.За един поземлен имот – 80 лв.
Б.За повече от един поземлен имот в границите на един квартал – 150 лв.
3.
3. За вписване само на собственост в разписен списък към кадастрален план:
За един поземлен имот – 10 лв. 
4.
За издаване на виза на основание чл.140 от ЗУТ /включително и скица за недвижим имот с указан начин на застрояване/: 25 лв.   При наличие на готова скица цената е 15 лв.;
5.
 За издаване на удостоверения за факти и обстоятелства по териториално и селищно устройство: 20 лв.
5.а За заверяване на преписи от документи и на копия от планове и документация към тях – 0.20лв/страница А4, но не по-малко от 10 лв.
6.
За издаване на удостоверение за установяване степен на завършеност на строеж или удостоверение по чл.202 от ЗУТ: 50 лв.
6.а За издаване на удостоверение за търпимост или отказ за издаване на удостоверение за търпимост, съгласно §16, ал.1 и &127, ал.1 от ПР на ЗУТ: 100 лв.
7.
За издаване на разрешение за строеж или мотивиран отказ за издаване на разрешение за строеж: 90 лв.
7а. За разкопаване на имоти общинска собственост, свързани с изграждането на разрешени строежи, се заплаща депозит в размер на: 
-          50лв/м2, ако се разкопава площ с трайна настилка;
-          10лв/м2, ако се разкопава площ без настилка;
Забележка: Въпросният депозит се връща на вносителят му след възстановяване на терена и извършване на съответната проверка.
7б. За издаване на съгласувателно писмо за разкопаване – 30 лв.
7в. За издаване на заповед по чл.154, ал.5 от ЗУТ към издадено разрешение за строеж или мотивиран отказ за издаване на заповед по чл.154, ал.5 от ЗУТ към издадено разрешение за строеж – 30 лв.
8.
 За издаване или отказ за Разрешение за поставяне и/или схема за поставяне на временни съоръжения или отказ за поставяне на временни съоръжения за търговия-маси, павилиони, кабини, рекламно-информационни елементи и др. по чл. 56 от ЗУТ: 30 лв.
 8 а. За издаване или отказ за Разрешение и схема за поставяне на временни кампанийни преместваеми обекти по чл.4, ал.1, т.3 от Наредбата за реда и условията за поставяне на преместваеми обекти и елементи на градското обзавеждане на територията на община Маджарово – 20 лв.
9.
За одобряване на проект за рекламно-информационен елемент и поставяеми съоръжения: 20 лв.
10.
За разрешение за поставяне на външна реклама, информационно-указателни табели, разположена на /над/ сгради, съоръжения и терени общинска собственост – транспаранти, надписи, рекламно-информационни елементи върху сгради, имоти и съоръжения общинска собственост, крайпътни реклами закрепени неподвижно, рекламни пана, закрепени върху фасадата или на тротоара пред жилищни, търговски, производствени и други сгради, обекти и съоръжения общинска собственост – 5 лв. на кв.м. на месец.
11.
За извършване на проверка установяване съответствието на строежа с издадените строителни книжа /чл.159 от ЗУТ/: 100 лв.
12.
За издаване на заповед за изменение на ПУП или разрешение за изготвяне на ПУП или отказ за издаването им, както и удължаване на срок: 50 лв.
13.
За издаване на разрешение за изготвяне на Комплексен инвестиционен проект или отказ за издаването им, както и удължаване на срок по издадено такова: 65 лв.
14.
За одобряване на задание за изготвяне на подробен устройствен план – 50 лв.
14 а. За одобряване или отказ за одобряване на ПУП /ПЗ, ПР, ПРЗ, план схеми и парцеларни планове/ и/или РУП, и измененията им за имоти в урбанизираните територии, както и имоти извън урбанизираните територии с бъдещо предназначение за жилищно застрояване:
- ниско застрояване – 150 лв.
- средно застрояване – 300 лв.
- високо застрояване – 600 лв.
 14 б. За одобряване или отказ за одобряване на ПУП /ПЗ, ПР, ПРЗ, план схеми и парцеларни планове/ и/или РУП, и измененията им за имоти в урбанизираните територии, както и имоти извън урбанизираните територии с бъдещо предназначение за обществено обслужване, производствени, складови нужди, смесено предназначение и др. без описаните в т.14А:
- ниско застрояване – 300 лв.
- средно или високо застрояване – 700 лв.
- ниско застрояване в селата – 150 лв.
14 в. За одобряване или отказ за одобряване само на изменение на План за регулация или изменение на План за регулация, както и План за регулация на основание §8 от ПР на ЗУТ: 50 лв.
14 г. За одобряване или отказ за одобряване на самостоятелни план-схеми и/или парцеларни планове, както и техните изменения за ВиК мрежи, електронни, съобщителни, електрически, топлопроводи, газопроводи, нефтопроводни и др.мрежи на техническата инфраструктура – 1 лв./м., но не по-малко от 100 лв.
15.
За одобряване или отказ за одобряване на инвестиционни проекти, се заплащат следните цени:
А. За сгради, вкл.пристройки, надстройки – на база РЗП:
- за град Маджарово                - 1.50 лв./кв.м., но не по-малко от 100лв;
- за селата и землищата           - 1.00 лв./кв.м., но не по-малко от 100лв;
Б. За преустройство и реконструкция без и с конструктивни промени – на база РЗП - 50% от т.А /не по-малко от 100 лв. и не повече от 3 000 лв 
В. За одобряване на проекти по чл.202 от ЗУТ – 50% от т.15А и т.15Б /не по-малко от 100 лв./ 
Г. За одобряване на проекти по чл.145, ал.5 от ЗУТ – на база РЗП – 50% от т.А и т.Б /не по-малко от 100 лв. и не повече от 3 000 лв./
Д. За одобряване на проекти на основание чл.154 от ЗУТ – на база РЗП на изменението съгласно т.15А и 15Б /не по-малко от 100 лв. и не повече от 3 000 лв./
 Е.За одобряване и/или съгласуване на идейни проекти на основание чл.141 или чл.142 от ЗУТ – на база РЗП - 30% от т.15А и т.15Б /не по-малко от 100 лв./ 
 Ж. За самостоятелни проекти по части ВП /вертикална планировка/ и благоустрояване – на база площ, за която се извършва съответно вертикално планиране или благоустрояване – 0.10 лв./кв.м., но не по-малко от 50 лв.
 З. За огради, за които се изисква представяне на проект – 0.20 лв./м, но не по-малко от 20 лв.
 И. За съгласуване и одобряване на комутационни, радиорелейни и базови станции: 500 лв./станция.
 Й. За съгласуване и одобряване на други съоръжения – на база ЗП или площта, която заемат: 5лв./кв.м., но не по-малко от 100 лв.
 К. За одобряване на инвестиционен проект за фотоволтаична централа: 0.30 лв./кв.м., но не по-малко от 300 лв.
Забележка: Площта върху която се определя таксата е сборът от вертикалните проекции на всички фотоволтаични модули, участващи в системата. При фотоволтаични системи от тип “следящи”, се приема максимално възможната вертикална проекция.
16.
Разглеждане, съгласуване и одобряване на проекти за ремонт и реконструкция на В и К мрежи, електронни, съобщителни, електрически, топлопроводни, газопроводни, нефтопроводни и други мрежи на техническата инфраструктура, както и за нови В и К мрежи:
Цена на услугата на база дължина на трасето L в метри:
А. L ≤ 100 м – 100 лв.
Б. 100 м < L ≤ 500 м – 200 лв.
В. 500 м < L≤ 1000 м – 400 лв.,
Г. L > 1000 м – 750 лв.
Разглеждане, съгласуване и одобряване на проекти за нови електронни, съобщителни, електрически, топлопроводни, газопроводни, нефтопроводни мрежи, както и други такива, без нови В и К мрежи, на техническата инфраструктура – 1.00 лв./м’, но не по малко от 100 лв.;
 16а. Разглеждане, съгласуване и одобряване на проекти по част пътна и за временна организация на движението:
1.     Улица:
1.       С дължина до 300 м    – 60 лв./проект.
2.       С дължина над 300 м – 120 лв./проект.
 Кръстовища:
3.       С площ до 200 кв.м.    -  60 лв./проект.
4.       С площ над 200 кв.м. – 120 лв./проект.
16 б. Разглеждане, съгласуване и одобряване на проекти за пречиствателни съоръжения за отпадни води – 100 лв./проект. 
17.
За осигуряване присъствието на представител на Община Маджарово при откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво, на основание чл.157, ал.2 от ЗУТ – 30 лв. 
18.
За изготвяне на оценка за съответствието на инвестиционни проекти от ЕСУТ – на база РЗП: 10 лв./кв.м., не по-малко от 300 лв. и не повече от 3000 лв. или 200% от т.16, т.16 а, т.16 б
Забележка: За изготвяне на оценка на съответствие на инвестиционни проекти на нови мрежи на техническата инфраструктура:
А. L ≤ 100 м – 200 лв.
Б. 100 м < L ≤ 500 м – 400 лв.
В. 500 м < L≤ 1000 м – 800 лв.
Г. L > 1000 м – 1500 лв.
19.
За съставяне на протокол и издаване на разрешение за засипване на мрежите и съоръженията на техническата инфраструктура, съгласно чл. 74, ал. 2 от  ЗУТ:
            За сградни отклонения, които се изпълняват от и за сметка на възложителя на основния строеж който се захранва – 1,00 лв./м’, но не по малко от 50 лв.;
            За общи мрежи и съоръжения на техническата инфраструктура  – 0,20 лв./м’, но не по малко от 100 лв.
20.
За издаване на удостоверение за въвеждане в експлоатация или отказ за издаване на удостоверение за въвеждане в експлоатация на строеж:
А.Жилищни сгради и строежи обслужващи жилищните сгради – на база РЗП – 0.50 лв./кв.м., /не по-малко от 200 лв. и не повече от 3 000 лв.
Б.Обществени сгради и сгради със смесено предназначение - на база РЗП – 1 лв./кв.м., не по-малко от 250 лв. и не повече от 3 000 лв.
            В.Производствени сгради: на база РЗП – 0.75 лв./кв.м. не по-малко от 200 лв. и не повече от 3 000 лв. 
Г.Други  строежи извън гореизложените: 200 лв.
21.
За издаване на заповед за временна организация на движението в Общ. Маджарово –50 лв.
22.
За издаване заповед за специално ползване на пътищата от общинската пътна мрежа, съгласно Закона за пътищата – 100 лв.
23.
За издаване на удостоверение по чл.13 от ППЗСПЗЗ – 100 лв.
24.
Приемане и удостоверяване предаването на екзекутивна документация – 50 лв.
25.
Издаване на удостоверение за допълване на кадастрален план по чл.54а от Закона за   кадастъра и имотния регистър – 80 лв.
26.
Удостоверение за идентичност на имот – 10,00 лв.
ТАКСА ЗА ПРИТЕЖАВАНЕ НА КУЧЕ
За притежаване на куче собственикът заплаща в общината, където е постоянният му адрес годишна такса в размер на 10.00 лв.
1. От таксата се освобождават собствениците на кучета по чл.175, ал.2 от Закона за ветеринарномедицинската дейност.
2. В тримесечен срок от придобиването на куче собственикът подава декларация в общината, където е постоянният му адрес. Таксата се заплаща ежегодно до 31.03. За кучета, придобити през текущата година, таксата се дължи пропорционално на месеците до края на годината.
Цени на услуги,оказвани или предоставяни от общината на физически    и юридически лица
 
1.
За събиране на минерали и полускъпоценни камъни по повърхността на земи, води и водни обекти – общинска собственост и издаване на разрешение –50.00 лева годишна такса;
· За събиране на гъби, диворастящи билки и лечебни растения и издаване на позволително за ползване по повърхността от земи, води и водни обекти – общинска собственост – 30.00 лева годишна такса;
2.
 За издаване на удостоверение за дейности с билки от култивираните лечебни растения – 50.00 лева годишна такса;
3.
Издаване на разрешение за отсичане и изкореняване до 5 дървета и до 1 дка лозе в селскостопански земи – 30,00 лева за разрешително и по 2 лева на дърво или лоза;
4.
Издаване на разрешително за премахване на плодно дърво или храст в регулационните граници на населените места на общината – 10 лева на брой дърво;
5.
Издаване на становище за регистрация на животновъден обект по чл.137 от ЗВМД – 30,00 лв.;
6.
Издаване на удостоверение по чл.62, ал.4 от Закона за общинската собственост – 30,00 лв.
7.
Такса при категоризация на места за настаняване / пансиони, почивни станции, семейни хотели, самостоятелни стаи, къщи за гости, бунгала, къмпинги и др./ до 20 стаи – 200,00 лв.;
8.
Такса при категоризация за места за хранене и развлечения – 150,00 лв.;
9.
Издаване на дубликат на удостоверение за категоризация – 50,00 лв.;
10.
За вписване на настъпили промени в обстоятелствата в Националния туристически регистър, относно категоризираните туристически обекти – 100 лева;
11.
Изработване на нова табела от категорийната символика – 50 лева;
12.
Издаване на удостоверение от общ характер и служебна бележка    - 10,00 лв.;
13.
Издаване на удостоверение за наличие или липса на задължения към общината – 5,00 лв.;
14.
 Копирни услуги - едностранно - 0.12 лв.;двустранно - 0.24 лв.;
15.
Ползване зали общинска собственост - 5,00 лв.на час;
16.
За ползване на ученически стол за тържества и други
Ø за ползване на зала - 36 лв. с ДДС;
Ø за ползване на кухня и зала - 96 лв. с ДДС
17.
Такса за издаване на удостоверение за данъчна оценка на имот – 8,00 лв., за бърза поръчка – 16,00 лв.
18.
Такса за издаване на протокол за оценка на щети на лична собственост – 20,00 лв.;
19.
За сключване на граждански брак :
Ø С ритуал – 50,00 лв.;
Ø Без ритуал – 25,00 лв.
20.
За издаване на УП 2 и УП 3 - 5,00 лв. с изключение на същите за периоди до 01.01.2000 г.
21.
Издаване на удостоверение за декларирани данни – 5,00 лв.;
22.
Издаване на удостоверение за платени данъци – 5,00 лв.;
Срокът за издаване надокументи – 5 дни
За бърза поръчка до 3 дни, таксата се удвоява.

·  назад

 
 
 
© 2006-2015 Община Маджарово. Всички права запазени. Поддържа се от PS Web Agency