Прес съобщение
07/06/2022
На 9 юни 2022 г. в Природозащитен център „Източни Родопи“ – Маджарово, ще се проведе Работна среща на представители на туристическия бизнес от общината на тема: „Партньорски мрежи и електронен маркетинг за по-успешен туристически бизнес“. Срещата се организира от Регионална туристическа асоциация „Родопи“ в изпълнение на Проект „Интелигентни маркетингови стратегии за туризъм в трансграничния район“, с акроним „SMS-CBA”.
Проектът “ SMS-CBA” е съфинансиран oт Eвpoпeйcĸия фoнд зa peгиoнaлнo paзвитиe (EФPP) и oт нaциoнaлнитe фoндoвe нa cтpaнитe, yчacтвaщи в Πpoгpaмaтa зa трансгранично cътpyдничecтвo ІNТЕRRЕG V-А „Гъpция-Бългapия 2014-2020“. Изпълнява се от 7 партньора от трансграничния район на Република България и Република Гърция, сред които публични и неправителствени организации от двете страни. Водещият партньор е Регион „Източна Македония и Тракия“, Гърция, а от българска страна освен РТАР „Родопи“ , партньори са Областните администрации на Хасково, Кърджали и Смолян.
Целите на проекта са свързани с проучвания, анализи и рекламиране на региона и природните му забележителности като обща туристическа дестинация. Проектът предвижда разработване на Маркетингов план и създаване на разпознаваеми маркетингови продукти, чрез използване на съвременни информационни и комуникационни технологии в процеса на промотиране. Всички дейности предвиждат активно ангажиране на заинтересованите страни в процеса на анализ и планиране, както и медийни и Интернет кампании.
Работната среща, която ще се проведе в гр. Маджарово, е ориентирана към собственици, служители и представители на туристическия бизнес от района на общината. Ще се представят и дискутират следните теми:
- Електронни инструменти за колективен маркетинг, създадени чрез проекта и мотивиране на бизнеса за тяхното използване и разпространение.
- Устойчивото управление на туризма и партньорството чрез бизнес-мрежи , като добра възможност за по-конкурентен туризъм.
- Можем ли да станем членове на единна туристическа бизнес-мрежа в Трансграничния район „Гърция – България“?
- Как да участваме в обща реклама на възможностите за туризъм в българската част на трансграничната територия?